גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

"אחרי החגים .."

"אחרי החגים .."

הידעתם שהישראלי הממוצע עולה בין 2 ל-3 ק"ג בתקופת החגים?
אם הבטחתם לעצמכם ש"אחרי החגים" תתחילו דיאטה, היחידה לתזונה מביאה לכם 5 טיפים שכדאי ליישם בכל תהליך ירידה במשקל.


1. במקום להתרכז במה אסור לאכול, התמקדו במזונות שאפשר לאכול ובפעילויות שאפשר לעשות

2. רשמו את מה שאתם אוכלים. הרישום מעניק תמונת ראי על הרגלי האכילה שלכם ומאפשר לכם לשקול מחדש את החלטותיכם.

3. הימנעו מלאכול מול מסכים.

4. התחילו בשינוים קטנים. שינוי קטן שהופך להרגל יעשה הבדל גדול לאורך זמן. למשל להפסיק לשתות משקאות ממותקים או להקפיד לשתות לפחות 1.5 ליטר מים ביום.

5. תכננו את הארוחות מראש והכינו חטיפים בריאים לשעות ה"קשות". למשל פירות, שקדים וירקות חתוכים.

תזונה נכונה - המפתח לבריאות תקינה

המחלקה לתזונה ודיאטה

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד